Frakt og levering med Bring

Frakt og levering med Bring

Vi har mange kunder hos Snusbutikk, og det er en krevende oppgave å få sendt ut alle varene hver dag. Vårt mål er å garanterte våre kunder en rask leveranse, da det er viktig å ha et godt fraktselskap i ryggen.

Vi bor i et langt land, og hos Snusbutikk har vi kunder i alle landets hjørner, fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. Med andre ord kreves et enormt apparat for å få logistikken til å gå rundt.

For å få det hele til å gå rundt står vi heldigvis ikke alene. Vi har valgt å benytte oss av et av Norges største fraktselskaper, Bring, for å levere produktene fra vårt lager i Asker og hjem til deg. Med Bring på vår side har vi oppnådd mye, og har i løpet av de siste årene fraktet tusenvis av snusbokser hjem til våre kunder på tvers av landet. Med en leveringstid på kun 1 til 4 virkedager, avhengig av hvor i landet man bor, tilbyr Bring en av de raskeste måtene å frakte pakker på innad i Norge. I løpet av de siste årene har vi levert store mengder snus til nikotinsultne nordmenn.

Hvorfor har vi valgt nettopp Bring?

Vi har valgt å benytte oss av Bring på grunn av deres helt unike posisjon i Norge. Selskapet er ledende på logistikk og innovasjon, og frakter varer på kryss av tvers av landet hver eneste dag. Bring har spesialisert seg på levering av brev, pakker og større leveranser. I løpet av en måned sender Snusbutikk ut flere tusen pakker i samarbeid med fraktselskapet og deres dyktige sjåfører. Når det blir et så stort antall sendinger, er det viktig for oss å kunne tilby våre kunder det tryggeste og mest robuste alternativet. Basert på tilbakemeldinger fra våre kunder og egne erfaringer, har vi endt opp med Bring som det mest konkurransedyktige og sikre valget av frakt for våre produkter.

Hva skjer når jeg fullfører en bestilling?

Når du har handlet i nettbutikken vår og gjennomført bestillingen din, blir den automatisk registrert opp mot våre systemer. Så fort dette er klart, vil bestillingen din bli plukket av en av våre ansatte, pakket og lagt i et metallbur fra Bring som blir hentet mot slutten av arbeidsdagen. Dersom du har valgt fraktalternativet “pakke i postkassen”, er denne utstyrt med en RFID-brikke. En slik brikke gjør det mulig å følge pakkens reise helt fra Posten sitt sentrallager på Lørenskog utenfor Oslo, og frem til den dukker opp i postkassen din. Bare følg sporingsnummeret som du har fått tilsendt ved sendingsbekreftelsen. Enklere blir det ikke!
 

I løpet av 2017 ble rundt 30 millioner pakker sendt gjennom terminalen på Lørenskog, men dette tallet stiger for hvert år som går. Til sammenligning leverte Posten over to millioner pakker ukentlig i desember 2020, ifølge en pressemelding fra Kenneth Tjønndal Pettersen i Posten. Posten/Bring har tatt på seg et stort ansvar i en tidsperiode hvor netthandel stadig blir en mer normalisert måte å handle på. Det er takket være innsatsen deres at vi kan levere kvalitetsprodukter til alle våre kunder på såpass kort tid. 
 
Dersom du har spørsmål om våre leveringsbetingelser, kan du finne dette i vårt kundesenter. Du kan også ta kontakt med oss på telefon 66 84 72 11 eller sende en forespørsel gjennom nettsiden vår. Husk at du kan velge mellom tre forskjellige fraktalternativer når du bestiller hos oss; pakke i postkassen, pakke til hentested eller henting av varer på vårt lager i Asker.

Handlekurv
Skroll til toppen