Frakt og levering

Det krever mye arbeid for å få varene fram til alle våre kunder. Norge er et langt land, og her i Snusbutikk har vi kunder i alle fylker og tettsteder, fra Kristiansand i sør til Honningsvåg i nord. Det krever med andre ord et enormt apparat for å få logistikken på plass og garantere våre kunder rask levering. Det er viktig for oss i Snusbutikk at kundene våre får produktene sine raskt, og til en trivelig pris.

Heldigvis benytter vi oss av en av Norges største og mest velfungerende fraktselskaper, Bring. Sammen har vi fraktet tusenvis av snusbokser fra vårt lager i Asker og hjem til kunder over hele landet. Med en leveringstid på 1 til 3 virkedager har vi i løpet av de siste årene levert store mengder snus til nikotinsultne nordmenn.
 

Hvorfor bruker vi kun Bring, og ikke et annet transportselskap?

Grunnen til at vi benytter oss av Posten/Bring er deres helt unike markedsposisjon i Norge. Selskapet er nemlig en del av det statlige postverket, og jobber til daglig med å frakte varer på kryss og tvers av landet i form av brev, pakker og større leveranser. I løpet av en måned sender Snusbutikk ut flere tusen bokser med snus i samarbeid med Bring og deres flinke sjåfører. Da det er viktig for oss å tilby kun det beste, har vi testet og eksperimentert med flere transportselskaper, og endt opp med Bring som den mest konkurransedyktige og sikre transportøren for våre produkter. 
 

Men hvordan foregår egentlig snusens reise fra oss til deg?

Når du gjennomfører en bestilling, blir den automatisk registrert i våre systemer. Deretter blir ordren plukket og pakket av en av våre medarbeidere, som sender den videre til Bring sine sjåfører mot slutten av arbeidsdagen. Alle våre sendinger til pakke i postkassen er utstyrt med en såkalt RFID-brikke, som blir scannet hos Postens sentrallager på Lørenskog. Ved hjelp av denne brikken er det mulig å spore leveringen din når du enn ønsker.
  
I 2017 gikk hele 30 millioner pakker gjennom Posten sin terminal på Lørenskog. Til sammenligning leverte Posten over to millioner pakker hver uke i førjulstiden i fjor, ifølge en pressemelding fra Kenneth Tjønndal Pettersen i Posten. Kort sagt gjør Posten/Bring en enorm jobb i en tid hvor netthandel blir stadig mer populært, og det er takket være dem at vi kan levere våre kvalitetsprodukter på kort tid til alle våre kunder.
 
Dersom du har spørsmål om våre leveringsbetingelser, kan du finne dette i vårt kundesenter. Du kan også ta kontakt med oss på telefon 66 84 72 11 eller sende en forespørsel gjennom nettsiden vår. Husk at du kan velge mellom tre forskjellige fraktalternativer når du bestiller hos oss; pakke til postkassen din, pakke til hentested eller henting av varer hos våre lokaler på Billingstadsletta i Asker.
 

 

 


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.